Az új BMW M5 lenyűgöző teljesítményével 810 lóerőre hágott, megváltoztatva ezzel a sportautók világának szabályait.

A biturbó V8-ra épülő plugin hibrid hajtásláncban sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A BMW nemrégiben bemutatta eddigi legizmosabb M5-ös modelljét, amely igazi erőműként funkcionál. Az AC Schnitzer viszont nem feledkezik meg azokról sem, akik esetleg nem elégedettek a sportautó teljesítményével, és egyedi megoldásaikkal igyekeznek még inkább fokozni az élményt.
A 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plugin hibrid hajtáslánc teljesítményét 727-ről 810 lóerőre emelték, és a motortuning természetesen a szedán és a kombi változathoz is elérhető.
Az új, egyedülálló aerodinamikai csomag a futóművet 20 milliméterrel alacsonyabbra ültette, miközben a nyomtáv 7 milliméterrel szélesebb lett. A figyelemfelkeltő, precízen forgácsolt könnyűfém felnik 21 colos méretben pompáznak, míg a sportos karaktert négy, 110 milliméteres kipufogóvég biztosítja, amelyek igazi zenei élményt nyújtanak a vezetés során.
Jelenleg sajnos nem érkezett információ az árakról és a menetteljesítményekről.
A Magyarországon 52,3 millió forintos áron elérhető BMW M5 lenyűgöző teljesítménnyel bír: 1000 Nm csúcsnyomatékkal és 68 kilométeres elektromos hatótávval rendelkezik. Ez a sportautó hihetetlen 3,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h sebességre, míg végsebessége eléri a 305 km/h-t. Az M5 nem csupán egy autó, hanem egy igazi élmény a vezetés szerelmeseinek.