Egy lelkes rajongó a szemetesből bányászta elő Azahriah telefonszámát, és azóta is megszakítás nélkül bombázza hívásokkal.

Azahriah legújabb interjújában Tóth Gergely, a menedzsmentjének társalapítója is csatlakozott. A beszélgetés során a fiatal tehetség karrierjének mérföldköveiről meséltek, kezdve az első fellépések izgalmától egészen a Toi-toi botrány körüli eseményekig. Szó esett arról is, hogyan vált a magyar zenei élet szupersztárjává, és milyen érzés volt a Puskás Arénában, egy hatalmas hármas koncert keretein belül, a közönség előtt állni. Az interjú betekintést nyújtott Azahriah útjába, a nehézségekből tanulva építette fel sikerét.

Azahriah a Klubrádióban adott interjút Kadarkai Endrénak, akit a beszélgetés során Tóth Gergely, az őt képviselő menedzsment társalapítója is elkísért.

A beszélgetés során több érdekes téma is szóba került, például az, hogy miért tapasztalja a közönséggel való ölelkezést hamis szeretetnek. Megosztotta, mennyire megnehezíti az életét, hogy szinte soha nem lehet egyedül, mivel vannak olyan megszállott rajongók, akik akár a kukából is előkeresik a telefonszámláját, hogy hívni tudják. Továbbá, arról is kifejtette, hogy miért nem tud igazán felszabadultan átélni egy flow-élményt a koncertjei alatt.

"A Puskás koncert után Erdélybe utaztunk, és Csíkszeredában egy olyan előadást adtam, ami azóta is páratlan számomra. Három szám után teljesen elengedtem magam, és elkezdtem feszegetni a határokat. Olyan érzés volt, mint amikor valaki hosszú távot fut, és átlépi a holtpontot, majd hirtelen végtelen energiával folytatja. Abban a pillanatban tényleg a flow-állapotban voltam" - mondta az énekes.

A beszámolója szerint a leggyakrabban nem éri el azt az állapotot, amikor teljesen szabadon tud zenélni. Nehezen éli meg a jelen pillanatát, és ennek a dolognak a napszemüvege is szerepet játszik. Egy alkalommal, amikor a Puskás-koncerten levette a napszemüvegét, akkor döbbent rá igazán, hogy mennyien érdeklődnek a zenéje iránt.

Az adásban szó esik többek közt arról is, hogy vajon miért sikeresebb ő és menedzsmentje, mint sokan mások. Az előadó úgy véli, a megvalósítási iránti elkötelezettségük emeli ki őket, hogy nem csupán jó ötleteik vannak, de tudják is, hogyan lehet ezeket végigvinni.

Amikor egy 15 másodperces loopot létrehozok, azonnal érkeznek a visszajelzések, hogy ez mennyire tetszik. Olyan érzés, mintha valóban valami maradandót alkottam volna, holott valójában még semmi lényeges nem készült el.

Az énekes szavaival élénk képeket fest, érzéseket közvetít, és egyedi történeteket mesél el. Minden dal egy új világ kapuját nyitja meg, ahol a zene ritmusával és a szavak dallamával együtt szárnyalhatunk. Az érzelem átitatja a hangját, és a hallgatók szívét megérinti, míg a lírai képek színesítik a hallgatás élményét. Az énekes nem csupán egy előadó, hanem egy érzelmi utazás kalauza, aki képes arra, hogy a legmélyebb érzéseinket is szavakba öntse.

A beszélgetésben azt is körbejárják, hogy milyen visszhangok voltak anno a Toi-toi botrány idején, amikor sokan úgy vélték, hogy ez is csak szándékos hírverés. Akkor az énekes nagyon szerette volna visszairányítani a figyelmet a zenére, ami kihívásnak számított.

Gyakran kihívást jelent konkrét üzeneteket közvetíteni előadóként, és erre tökéletes példa volt a Puskás Arénában megrendezett utolsó koncert. Nem sokkal a tripla aréna előtt távozott az életből Ferich Balázs, a Supermanagement egyik munkatársa. Az utolsó fellépés végén a művész kifejezetten neki dedikálta az utolsó perceket. Kicsit aggódott, hogy talán képmutatásnak tűnik a gesztus, de Tóth Gergely megnyugtatta, hogy ez a lépés a legmegfelelőbb döntés volt.

"A szombati koncert után igazi karneváli hangulat uralkodott, az emberek vidáman távoztak, míg a vasárnapi esemény után egyfajta súlyos csend telepedett a légkörre. A színfalak mögött viszont mindenki könnyekben tört ki, szorosan ölelve egymást. Még most is nehéz visszagondolni ezekre a pillanatokra; a koncertfilmben is látható lesz ez a rész, és úgy érzem, hogy azok is átélhetik az élményt, akik nem voltak jelen."

Related posts