Egy kutya miatt került sor arra, hogy a Delta Air Lines első osztályú utasának helyét át kellett adnia.

Az amerikai férfi úgy érzi, hogy a légitársaság dolgozói teljesen figyelmen kívül hagyták őt, mintha csupán egy elhanyagolt kutya lenne.
Nem mindennapi élményben volt része a Delta Air Lines egyik utasának nemrégiben, amikor egy váratlan fordulat következtében a saját, üzleti osztályra szóló jegye helyett egy exkluzív első osztályú helyet ajánlottak fel neki egy ismeretlen amerikai repülőtéren. Az érzelmek hullámvasútján való utazás igazán különleges pillanatokkal gazdagította az utazását.
Negyedórával később, amikor végre a kapuhoz ért, szomorúan tapasztalta, hogy közölték vele: egy kutya miatt nem utazhat az első osztályon.
A történet vége az lett, hogy már az eredeti helyét sem tudta elfoglalni - így egy olyan ülésen kellett utaznia, ami rosszabb volt, mint amiért fizetett.
A férfi, aki a légitársaság hűséges törzsutasának vallotta magát, a december 21-i repülés előtt egyre frusztráltabbá vált. A történtek után annyira elkeseredett, hogy végül úgy döntött, megosztja panaszait a Reddit közösséggel.
A bejegyzése pedig akkora hullámokat vert, hogy rengeteg angol nyelvű bulvárhír született a kálváriájáról. Például a Daily Mirror amerikai kiadása is beszámolt a történetéről.
Megkérdeztem a pult mögött álló ügyintézőt, hogy mi is történt pontosan. Ő csak ennyit válaszolt: "Valami megváltozott." Hát, ez nem épp az információk tárháza, és már ettől is kezdtem elégedetlenkedni, de végül is, csak belépek, hogy láthassam a segítő kutyámat az első osztályú ülésen. Most viszont nagyon dühös vagyok emiatt!
- posztolta a csalódott utas a fenti kép társaságában vélhetően még a repülőgépről.
"Kizárt, hogy ez a kutya annyit költött ennél a légitársaságnál, mint én. Micsoda vicc. Mi értelme van még hűségesnek lenni ehhez a légitársasághoz, de tényleg" - folytatta a kellemetlen utazás történetét.
A Reddit közösség tagjai közül többen osztották meg véleményüket a légitársaság bánásmódjával kapcsolatban, melyet a ben_bob felhasználó tapasztalt. "Ha valaki kifizette a helyét, akkor jogosan várhat el megfelelő szolgáltatást. Az ingyenes felminősítéseket azonban nem csupán a segítő kutyák miatt vonhatják vissza, hanem különféle más indokok alapján is" - fogalmazott az egyik kommentelő.
"Hasznos lehet, ha megpróbálkozik egy panaszlevéllel vagy egy telefonhívással, de érdemes felkészülni egy második elutasításra is, a biztosra menve."
Természetesen voltak olyanok is, akik úgy vélték, hogy a férfi reakciója kicsit eltúlzott volt.
Biztos vagyok benne, hogy akkor is elégedetlenkednél, ha megkaptad volna az első osztályú helyet, és a segítő állat miatt mégsem tudtál volna kényelmesen elhelyezkedni.
- így fogalmazott az egyik kevésbé empatikus hozzászóló.
A Delta pedig úgy reagált a bulvárlap megkeresésére, hogy a munkatársaik már vizsgálják a történteket, de a szolgálati állatok fogadása rutinszerűen működik náluk, és nem is szokta befolyásolni az utasok ülésbeosztását. Valamint azt is írták a közleményükben, hogy szeretnék, ha az érintett utas felvenné velük a kapcsolatot.