Labubu-láz: A babakészítő vállalat lenyűgöző teljesítménnyel már a Mattelt is túlszárnyalta!

Az utóbbi időszakban kirobbanó Labubu-láz lenyűgöző eredményeket produkált: mindössze fél év leforgása alatt közel 400 százalékkal növelte a Pop Mart bevételeit. Ezzel a sikerével még a Barbie babákat és a Hello Kitty figurákat készítő cégeket is maga mögé utasította.

A szörnybabákat gyártó cég, a Pop Mart jelentése szerint az előző évhez képest 396,5 százalékkal nőtt a féléves nettó nyereségük - közölte a Reuters. A cég részvényei pedig 200 százalékkal emelkedtek 2025 eleje óta, így olyan iparági óriásokat előztek le, mint a Barbie babákat gyártó Mattel, vagy a Hello Kitty forgalmazója.

A játékok iránti keresletet növeli a zsákbamacska-technika, vagyis hogy a vásárlók nem tudják előre, melyik modellt nyitják ki, így izgalommal bontják ki a csomagot, hogy vajon melyik Labubu kerül a birtokukba.

Sok híresség is rajong a Labubu babákért, ami még inkább felerősíti a népszerűségüket: például a Blackpink k-pop zenekar énekesnője, Lisa, valamint a világhírű Rihanna és David Beckham is szívesen bővíti gyűjteményét az ijesztően vidám szörnyecskékkel.

A kínai vállalat, a Pop Mart vezérigazgatója, Vang Ning bejelentette, hogy szeptembertől naponta 10 millió darab babát kívánnak értékesíteni, hogy lépést tartsanak a globális kereslet növekedésével. A cég zászlóshajója, a "The Monsters" márka az idei év első felében már 4,81 milliárd jüan (körülbelül 226 milliárd forint) bevételt generált, ami a teljes bevételük több mint egyharmadát jelenti.

Jelenleg 571 üzlete van a vállalatnak, ezek közül 40-et 2025 első felében nyitottak. 18 országban pedig 2597 automatizált "robotboltot" is üzemeltetnek.

Related posts