A legújabb kínai luxuslimuzin olyan pompás utasteret kínál, amelyben a kényelem és a stílus találkozik. Az elegáns dizájn és a prémium anyagok használata révén minden részlet a kifinomultságot és a luxust sugallja, így a sofőr mellett utazók számára is fe

A Maextro S800 a luxusautók világában új kihívóként lép színre, célkeresztjében a Maybach és Rolls-Royce szedánokkal.

A Huawei és a JAC tavaly év végén leplezte le abszolút csúcskategóriás luxusautóját, az 5,48 méteres hossza révén még az általunk alaposan letesztelt 120 millió forintos Mercedes-Maybach S680-nál is hajszálnyival nagyobb Maextro S800-at.

A 3,37 méteres tengelytávolságú újdonság utasterét eddig még nem fedték fel a nagyközönség előtt, most azonban erre is sor került.

A műszerfalat egy lenyűgöző, a Mercedes EQS-hez hasonló, faltól falig terjedő kijelző uralja, amely három különböző képernyőt foglal magában. Ezen felül mindkét ajtón található egy-egy további kijelző is, amelyek a digitális visszapillantók élő képét tükrözik, így modern és futurisztikus élményt nyújtva a vezetés során.

A hátsó ajtókban elhelyezett kijelzők a 7-es BMW eleganciáját idézik, míg a plafon különleges csillagfényes díszítése a Rolls-Royce-ok varázslatos égboltját hozza el a belső térbe.

A 2,7 tonnás elektromos autó első tengelyét egy 218 lóerős villanymotor mozgatja, míg a hátsó részen két darab, egyenként 323 lóerős villanymotor dolgozik. Ez a 864 lóerős szedán egy 94,4 kWh kapacitású akkumulátorral rendelkezik, amely 670-702 kilométeres hatótávot kínál a CLTC ciklus szerint.

A hajtásláncában egy 1,5 literes, négyhengeres turbós benzinmotorral ellátott, hatótávnövelő elektromos változat körülbelül 2,9 tonna súlyt képvisel a mérleg nyelvén.

Az 1000 lóerős csúcsmodell egy lenyűgöző 63,3 kWh kapacitású CATL akkumulátorral büszkélkedhet, amely a kínai CLTC szabvány szerint 258-311 kilométeres elektromos hatótávot kínál.

Az S800 különlegessége az innovatív összkerék-kormányzás, amely lehetővé teszi a hátsó kerekek elképesztő, 16 fokos elfordulását. Összehasonlításképpen, a legújabb Mercedes S-osztály hátsó kerekének maximális elfordulási szöge csupán 10 fok. Ez a technológia nemcsak a manőverezhetőséget javítja, hanem a vezetési élményt is teljesen új dimenzióba emeli.

A Level 3-as önvezetési funkcióval rendelkező Maextro S800 ára körülbelül 1-1,5 millió jüan között mozog, ami forintban 49-74 millió forintnak felel meg.

Related posts