Az Erste Bank ügyfelei nem juthatnak hozzá a pénzükhöz, amennyiben nem teljesítik a szükséges lépéseket.

Fontos változást jelentett be az Erste Bank, mindenképpen lépniük kell az ügyfeleinek.

Fontos értesítést kaptak az Erste Bank mobilbanki szolgáltatásait (George) igénybe vevő ügyfelek. Minden felhasználónak sürgősen el kell végeznie egy lényeges lépést a bankszámlájával kapcsolatban.

Az Erste Bank ügyfelei számára izgalmas újdonságok várnak, hiszen a George mobilbanki alkalmazás használatában jelentős változások lépnek életbe. A hvg.hu értesülései szerint a pénzintézet friss bejelentése alapján a felhasználóknak március végéig újra kell aktiválniuk a mobilbanki szolgáltatásokat, különben nem tudják majd folytatni azok használatát. Érdemes időben elvégezni ezt a lépést, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket!

A tájékoztatás szerint ehhez a folyamathoz szükség lesz az ügyfél azonosítójára (e-Csatorna azonosító), a jelszavára (e-Csatorna jelszó), valamint a telefonszámára, ahová az aktiváló SMS-t küldi meg a bank. Az újraaktiváláshoz semmiféle alkalmazást nem kell letölteni, az egész a meglévő George appban megy végbe.

A bank arra kér, hogy már most ellenőrizzük, tudjuk-e kívülről az azonosítónkat és a jelszavunkat. Ha esetleg nem emlékeznénk rájuk, még van lehetőségünk megnyitni az alkalmazást, ahol a George Store-ban egy külön csempe vár ránk, tele az újraaktiváláshoz szükséges információkkal.

Az Ersténél megosztották, hogy az újraaktiválás után az alkalmazás belépő képernyője új, friss megjelenést kap.

Január 2-án egy meglehetősen zűrzavaros helyzet alakult ki az Erste Bank ügyfelei körében a George mobilalkalmazás használata során. A felhasználók többsége nem tudta megtekinteni a számlaegyenlegét és bankkártyáját, ami miatt számos tranzakció, különösen a mobilbanki utalások, akadozni kezdtek. Sok ügyfél tapasztalta, hogy nem tudott belépni a fiókjába, és ha sikerült is, a szükséges adatok, például a számlájuk egyenlege nem voltak láthatók. Volt, aki arról számolt be, hogy minden pénze és banki terméke eltűnt a George-ból, míg egy másik felhasználó a Portfolio.hu-nak azt nyilatkozta, hogy az egyenlege teljesen eltűnt, és csupán a hitelek voltak láthatók. Az Erste Bank később azzal indokolta a kellemetlen helyzetet, hogy technikai problémák és adatkarbantartás következtében bizonyos folyószámlák adatai nem voltak elérhetők az alkalmazásban.

Related posts