Németország megmutatta Amerikának, hogy nem mindenki rajong Trumpért, még az Audi sem hajlandó engedni a politikai nyomásnak!

Curtis testvére teljesen padlót fogott az életfogytig tartó fegyházbüntetés hírére. Emocionálisan teljesen összeroppant, és nem tudta feldolgozni a hírt.

Az új, 25%-os amerikai vámtarifák állnak a háttérben, ahogyan azt egy kereskedőknek készült belső jelentés is megerősíti. Az április 2-án vagy azt megelőzően az Egyesült Államok kikötőibe érkezett járművek a nagykereskedelmi forgalom részévé válnak, és a tervek szerint időben eljutnak a kereskedőkhöz.

A hétvégén a Jaguar Land Rover is hasonló lépést tett. Mindkét autógyártó arra törekszik, hogy elegendő időt biztosítson a stratégiáik alapos kidolgozásához. A német portál szerint az Audi több tízezer járművet halmozott fel raktáron az Egyesült Államok területén.

Természetesen! Íme egy egyedibb változat: **Legújabb híreink**

Donald Trump új rendelete alapján az Egyesült Államok a többi szektorra differenciált vámrendszert vezet be: az autóiparon kívüli importra vonatkozó 10 százalékos alapráta mellett az Európai Unióból érkező behozatalt például 20 százalékos, a kínai importot 34 százalékos - a korábban érvényesített vámokkal együtt 54 százalékos -, a Nagy-Britanniából vásárolt nem autóipari termékeket 10 százalékos amerikai vám terheli.

Londoni pénzügyi szakértők véleménye szerint az amerikai vámok jelentős hatással lehetnek a brit autóiparra, amely évente 110 ezer járművet exportál az Egyesült Államok piacára.

Related posts