A V8-as motor helyett egy impozáns akkumulátorral érkezik az elektromos új Range Rover, mely új dimenziókat nyit a teljesítmény és a fenntarthatóság terén.

A Range Rover Electric energiáját egy lenyűgöző, 100 kWh-nál is nagyobb kapacitású akkumulátor biztosítja, amely kiemelkedő teljesítményt és hosszú távú autózást kínál.
A Land Rover örömmel jelentette be, hogy a tisztán elektromos hajtáslánccal rendelkező új Range Rover második észak-európai téli tesztje rendkívül sikeresen zárult. A teszt során a járművet több mint 70 ezer kilométeren keresztül próbálták ki, folyamatosan kihívások elé állítva az innovatív technológiát és teljesítményét.
A hatótávról egyelőre nem szól a fáma, azt viszont már tudni lehet, hogy a hamarosan hivatalosan is leleplezendő Range Rover Electric egy 117 kWh kapacitású, 344 prizmatikus cellás akkumulátort és egy igen fejlett hőszivattyút vonultat fel.
A duplamotoros, összkerékhajtású luxusterepjáró lenyűgöző 550 lóerős teljesítményt és 849 Nm-es nyomatékot kínál, amely messze felülmúlja a 530 lóerős és 750 Nm-es P530-as verziót. Ez utóbbi egy BMW által fejlesztett, 4,4 literes biturbó V8-as motorral van felszerelve, de az új modell még erősebb teljesítményt ígér.
A Range Rover legizmosabb változatában, a P615-ös modellben, az impozáns 8 hengeres motor 615 lóerőnyi teljesítményt nyújt, amely igazi erőt és dinamizmust kölcsönöz az autózás élményének.
A benzines csúcsmodell súlya 2,8 tonna, és úgy tűnik, hogy az elektromos változat sem fogja elérni a könnyedség rekordját.